مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 08:452020-04-02اقتصادي

آغاز فعالیت واحدهای تولیدی استان مرکزی از شنبه با رعایت پروتکل های بهداشتی


واحدهای تولیدی از روز شنبه با رعایت پروتکل ها و ضوابط بهداشتی و ایمنی فعالیت خود را آغاز می کنند تا ضمن از سرگیری تولید با نظارت دستگاهای متولی سلامت کارگران نیز حفظ شود.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: واحدهای تولیدی از روز شنبه با رعایت پروتکل ها و ضوابط بهداشتی و ایمنی فعالیت خود را آغاز می کنند تا ضمن از سرگیری تولید با نظارت دستگاهای متولی سلامت کارگران نیز حفظ شود.

در جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان که به صورت ویدئوکنفرانس با فرمانداران سراسر استان انجام شد، اظهار کرد: با آغاز فعالیت بنگاه های اقتصادی احتمال افزایش نسبی مبتلایان وجود خواهد داشت.

موضوع بازگشایی فعالیت های اقتصادی بسیار مهم است و باید برای از سرگیری فعالیت ها تصمیم گیری شود تا از زیان بیشتر اقتصادی نیز جلوگیری شود.

وی گفت: فعالیت دیرهنگام بنگاه های اقتصادی تاب آوری جامعه را کاهش خواهد داد و قطعا تبعات منفی برجای خواهد گذاشت.

استاندار مرکزی بر لزوم از سر گیری فعالیت تدریجی اصناف و بنگاه های اقتصادی تاکید کرد و در ادامه گفت: هرگونه اقدام غیرکارشناسی قطعا زحمات و تلاش هایی که برای پیشگیری صورت گرفته است را به هدر خواهد داد.

وی به تفکیک مشاغلی که باید فعالیت خود را به صورت تدریجی و با شیب ملایم آغاز کنند اشاره کرد و افزود: فعالیت تدریجی اصناف آمادگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت واحدهای تولیدی استان مرکزی از شنبه با رعایت پروتکل های بهداشتی

آغاز فعالیت واحدهای تولیدی استان مرکزی از شنبه با رعایت پروتکل های بهداشتی