مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 08:402020-04-02اجتماعي

سرعت وزش باد در همدان 65 کیلومتر بر ساعت است


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان پدیده غالب هوای امروز استان را وزش باد و غبار رقیق دانست و گفت: سرعت وزش باد در همدان بین 60 تا 65 کیلومتر بر ساعت بوده است.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان پدیده غالب هوای امروز استان را وزش باد و غبار رقیق دانست و گفت: سرعت وزش باد در همدان بین 60 تا 65 کیلومتر بر ساعت بوده است.

محمدحسن باقری شکییب در گفت و گو با ایسنا، از بارش های رگباری دربعدازظهر امروز خبرداد و اظهارکرد: امروز با افزایش ابر بارش های رگباری در برخی نقاط استان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه روز جمعه در استان همدان بارشی نخواهیم داشت، تصریح کرد: شنبه عصر بارش رگبارهای موقتی در استان پیش بینی شده است.

باقری شکیب با اشاره به اینکه یکشنبه و دوشنبه هفته آینده جو استان پایدار خواهد بود، ادامه داد: از روز سه شنبه هفته آینده بارش ها در استان آغاز خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان یادآور شد: در 24 ساعت گذشته بیشترین میزان بارش در شهرستان رزن با 12 میلیمتر و کمترین میزان در همدان با شش میلیمتر رخ داده است.

وی با بیان اینکه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته بین 3 تا 12 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است، خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته نهاوند با 15 درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین و گل تپه با یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت وزش باد در همدان 65 کیلومتر بر ساعت است

سرعت وزش باد در همدان 65 کیلومتر بر ساعت است