مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 08:302020-04-02اجتماعي

پایش سلامت 146 هزار نفر در شهرستان کوهدشت


سرپرست جمعیت هلال احمر کوهدشت گفت: 146 هزار و 171 نفر مورد پایش سلامت و غربالگری و تب سنجی جهت مبارزه با کرونا قرار گرفتند.

- ایسنا/لرستان سرپرست جمعیت هلال احمر کوهدشت گفت: 146 هزار و 171 نفر مورد پایش سلامت و غربالگری و تب سنجی جهت مبارزه با کرونا قرار گرفتند.

عباس حسن پور امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ملی پایش سلامت جهت مبارزه با کرونا از بیستم اسفندماه در شهرستان کوهدشت آغاز شد و در روز سیزدهم فروردین سال جاری به پایان رسید.

وی عنوان کرد: طی این مدت طرح ملی پایش سلامت، جمعیت هلال احمر کوهدشت شش پست در مبادی ورودی و خروجی شهرستان کوهدشت و رومشکان و بخش های تابعه دایر کرد و از تمام پتانسیل خود را برای مقابله با این ویروس منحوس استفاده کرد.

حسن پور گفت: از مجموع افراد مورد پایش سلامت مجموعاً 36 نفر مشکوک به کرونا بودند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی در ادامه با بیان اینکه ضدعفونی شهر و خیابان های فرعی شهرستان در دو مرحله صورت گرفته، ادامه داد: 200 بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش در بین مناطق محروم شهرستان توزیع گردیده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر کوهدشت از اطلاع رسانی از همان روزهای اول خبر داد و گفت: روزانه با طراحی بروشور، پوستر و بازنشر فیلم های آموزشی و ارسال به کانال های فضای مجازی سعی بر این را داشتیم این مطالب رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش سلامت 146 هزار نفر در شهرستان کوهدشت

پایش سلامت 146 هزار نفر در شهرستان کوهدشت