مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 08:152020-04-02سياسي

رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه استان اردبیل برگزار شد


رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاک سازی محیطی با یاد «شهدای مدافع سلامت» از صبح امروز در استان اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاک سازی محیطی با یاد شهدای مدافع سلامت طی مراسمی صبح امروز از محل سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل آغاز شد.

این رزمایش از پیش از ظهر امروز با رمز یا اباعبدالله در شهر اردبیل با بهره گیری از توان عملیاتی یگان جنگ نوین و بهداری یگان رزم تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) و گروه های جهادی ناحیه مقاومت اردبیل و در شهرستان های استان نیز با حضور بسیجیان و گروه های جهادی نواحی بسیج سپاه برگزار شد.

رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پا ک سازی محیطی شهدای مدافع سلامت با هدف گندزدایی، ضدعفونی و ویروس کشی معابر، اماکن عمومی و بیمارستان و ارتقاء روحیه مردمی در حال برگزاری است.

  مشارکت 1200 نیرو در رزمایش دفاع بیولوژیک سردار مستعد در این مراسم اظهار کرد: در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا صبح امروز در سراسر استان رزمایش دفاع بیولوژیک برگزار شد و در طی این رزمایش کلیه شهرهای استان اردبیل ضدعفونی شدند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: در این رزمایش بیش از هزار و 200 نیرو و 300 دستگاه ماشین آلات نظامی مشارکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه استان اردبیل برگزار شد

رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه استان اردبیل برگزار شد