مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 08:102020-04-02اجتماعي

تجربه ای از مدیریت بحرانِ بیولوژیکی نداریم/ سازمان های مردم نهاد وارد شوند


هر چند در عوامل طبیعی و بحران هایی مانند سیل، زلزله و جنگ، تجربیاتی از مدیریت بحران در اختیار داریم اما به نظر می رسد در هیچ نقطه ای از دنیا تجربه ای از مدیریت بحران در مقابله با عوامل بیولوژیکی در اختیار نیست و تا رسیدن به نقطه ی تجربی، - اسکندر مختاری طالقانی می گوید: هر چند در عوامل طبیعی و بحران هایی مانند سیل، زلزله و جنگ، تجربیاتی از مدیریت بحران در اختیار داریم اما به نظر می رسد در هیچ نقطه ای از دنیا تجربه ای از مدیریت بحران در مقابله با عوامل بیولوژیکی در اختیار نیست و تا رسیدن به نقطه ی تجربی، احتمال عوارضی از این سمت وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آمار خبرهای تخریبی آثار میراثی از تعطیلی های قبل نوروز (تعطیلات کرونایی) تا کنون از تعداد انگشتان دو دست هم بیشتر شده، آن هم خبرهایی که فعالان میراثی متوجه می شوند و گوش به گوش می رسانند تا شاید آستینی برای نجات آثار تاریخی بالا برود.

یک روز قلعه سلجوقی نوش آباد را نیمه کاره می کنند و یک روز آتش به جان بیمارستان مسیح مرادیان کرمانشاه می اندازند و روز دیگر سراغ محوطه ی بی بی شهربانو در شهر ری می روند و .

اما این اتفاقات در شرایطی رخ می دهند که احتمالا تخریب گران آثار تاریخی، خودشان را جزو مردمی نمی بینند که باید همسو و همراه با مردم کشورشان در قرنطینه خانگی برای قطع شدن زنجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه ای از مدیریت بحرانِ بیولوژیکی نداریم/ سازمان های مردم نهاد وارد شوند

تجربه ای از مدیریت بحرانِ بیولوژیکی نداریم/ سازمان های مردم نهاد وارد شوند