مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 08:102020-04-02سياسي

نیکزادی پناه: تحقق شعار «جهش تولید» همت مضاعف مجلس و دولت را می طلبد


تحقق شعار «جهش تولید» نیازمند همت مضاعف مجلس و دولت است و حذف قوانین زاید و اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان از جمله اقداماتی است که باید برای تحقق شعار سال انجام می شود.

- حبیب الله نیکزادی پناه نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نامگذاری سال 99 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال جهش تولید گفت: تحقق شعار جهش تولید نیازمند همت مضاعف مجلس و دولت است و در این راستا باید قوانین مزاحم از سر راه تولیدکنندگان برداشته شود.

  وی افزود: علاوه بر حذف قوانین زاید توسط قوه مقننه دولت نیز باید حمایت های لازم را از تولیدکنندگان به عمل آورد که از جمله آن می توان به اعطای تسهیلات و اصلاح نظام بانکی در این باره اشاره کرد.

نماینده مردم بم در مجلس اظهار داشت: هر جا که ما از تولید حمایت کردیم نتیجه گرفتیم که هر گاه پشت تولیدکنندگان را خالی کردیم آثار سوء آن را دیدیم به عنوان مثال هر گاه وزارت کشاورزی ما از تولیدکنندگان گندم حمایت کرد ما در این حوزه به خودکفایی رسیدیم اما به عنوان مثال در سال گذشته به خاطر حمایت های ضعیف تولید گندم ما نسبت به سال قبل از آن کاهش داشت.

نیکزادی پناه خاطرنشان کرد: اعطای تسهیلات نباید به گونه ای باشد که با سود بالا در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد بلکه این وام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکزادی پناه: تحقق شعار «جهش تولید» همت مضاعف مجلس و دولت را می طلبد

نیکزادی پناه: تحقق شعار «جهش تولید» همت مضاعف مجلس و دولت را می طلبد