مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 08:052020-04-02سياسي

استاندار سمنان شهادت اکبر ناظری پور را تسلیت گفت


استاندار و رییس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان شهادت اولین شهید سلامت این استان را تسلیت و با خانواده و همکاران وی ابراز همدردی کرد.

- ایسنا/سمنان استاندار و رییس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان شهادت اولین شهید سلامت این استان را تسلیت و با خانواده و همکاران وی ابراز همدردی کرد.

استاندار سمنان ضمن قدردانی از همراهی مردم با مسوولان در فرآیند مدیریت بیماری کرونا در استان از مقام شامخ شهید اکبر ناظری پور، نخستین شهید خدمت نظام سلامت استان سمنان تجلیل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان متن پیام علیرضا آشناگر استاندار و رییس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان که نسخه ای از آن به ایسنا ارسال شده بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ عروج خالصانه شهیدِ خدمت اکبر ناظری پور، بهکار پر تلاش بیمارستان کوثر، این جوان فداکار و زحمتکش را به همسر گرانقدر ، دو فرزند عزیز و خانواده داغدارش و همچنین به همکاران پرتلاش ایشان که مدت هاست در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی استان خالصانه خدمات رسانی بی منت می کنند تسلیت گفته و از خداوند سبحان خواستارم این شهید بزرگوار را با معصومین(ع) و اولیاء الهی محشور نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سمنان شهادت اکبر ناظری پور را تسلیت گفت

استاندار سمنان شهادت اکبر ناظری پور را تسلیت گفت