مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 08:052020-04-02اجتماعي

پایان هفته بارانی در گیلان/دمای هوا 3 تا 5 درجه کاهش می یابد


مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به بارش های پراکنده از عصر امروز در این استان، گفت: این شرایط جوی تا ابتدای هفته آتی ادامه دارد و دمای هوای نیز 3 تا 5 درجه کاهش می یابد.

- محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ورود جریانات جنوبی به منطقه، اظهار کرد: شرایط برای وزش باد طی امروز و فردا در منطقه به ویژه ارتفاعات و دامنه های استان گیلان فراهم می شود.

وی با بیان اینکه از روز جمعه نیز با تقویت ناپایداری ها و نفوذ سامانه خنک و بارشی شرایط برای رگبار باران، وزش باد و احتمال وقوع رعد و برق در منطقه فراهم می شود، افزود: کاهش 3 تا 5 درجه ای دمای هوا، مه آلوده بودن هوا پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه این شرایط به تناوب تا پایان هفته در منطقه تداوم دارد، گفت: آسمان امروز (پنجشنبه) اکثر نقاط استان گیلان کمی ابری تا نیمه ابری، همراه با وزش باد جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت شاهد افزایش ابر، رگبار باران، اعتماد وقوع رعد و برق خواهیم بود، تصریح کرد: از عصر امروز نیز بر ارتفاع موج دریای خزر افزوده شده و در این مدت انجام فعالیت های مرتبط نامناسب است.

دادرس ادامه داد: برای روز جمعه نیز آسمان استان گیلان قسمتی ابری تا نیمه ابری، مه آلود همراه با کاهش نسبی دما و بعضی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان هفته بارانی در گیلان/دمای هوا 3 تا 5 درجه کاهش می یابد

پایان هفته بارانی در گیلان/دمای هوا 3 تا 5 درجه کاهش می یابد