مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 07:452020-04-02اقتصادي

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران: شیر مازاد خرید تضمینی می شود


عزیزالله شهیدی فر روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در هفته های اخیر برخی شیطنت ها منجر به کاهش تقاضا برای شیر از سوی مصرف کنندگان و شرکت های لبنیاتی شده بود که ناشی از ضعیف شدن بدن در برابر ویروس کرونا با مصرف شیر به دلیل طبع سرد آن بود.

وی با بی اساس و غیرعلمی دانستن این مسئله افزود: این شایعات برای چندین روز تقاضای شیر در مازندران و کشور را کاهش داد و منجر به برخی نگرانی ها در میان دامداران و شرکت های لبنی شد.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان مازندران با اشاره به عادی شدن مصرف در کشور و استان ، افزود: در حال حاضر تولید شیر در دامداری ها تقریبا با میزان تقاضا برابر است و شرایط به حالت عادی بازگشته است.

به گفته شهیدی فر، با این وجود وزارت جهاد کشاورزی پیش بینی های لازم در صورت کاهش تقاضا و مازاد تولید را انجام داده است و بر اساس دستور وزیر جهاد کشاورزی تولید مازاد شیر به صورت تضمینی از دامداران خریده می شود.

وی ادامه داد: بر اساس این تصمیم شیر مازاد با مدیریت سازمان تعاون روستایی برای تبدیل به شیر خشک به صورت تضمینی و با نرخی مشخص که هنوز اعلام نشده است خریداری می شود.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بار دیگر بر عادی شدن شرایط مصرف در استان و کشور تاکید کرد و گفت: در حال حاضر روزانه یکهزار و 900 تن شیر در مازندران تولید می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران: شیر مازاد خرید تضمینی می شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران: شیر مازاد خرید تضمینی می شود