مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 07:302020-04-02اقتصادي

روزانه 280 هزار لیتر الکل تولید می شود/ تولید 5 برابری ماسک


مدیرکل دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صنعت، معدن، تجارت گفت: روزانه 280 هزار لیتر الکل در کشور تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیوان گردان پیش از ظهر پنج شنبه در جریان بازدید از دو کارخانه تولید ماسک در استان البرز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از زمانی که برای تأمین مایحتاج و ملزومات مبارزه با کرونا از سوی وزارت بهداشت اعلام کمک شد، بخش های مختلف وزارت صنعت در راستای رفع این نیازها بسیج شدند.

وی با بیان اینکه افزایش تولید و بررسی توان واحدهای تولیدی در زمینه تولید ملزومات پزشکی برعهده امور صنایع وزارت صنعت است، افزود: تا قبل از شیوع کرونا در کشور روزانه 200 هزار عدد ماسک در کارخانه های کشور تولید می شد البته در کنار آن به همین اندازه ماسک وارد می شد.

مدیرکل دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صنعت، معدن، تجارت گفت: از زمان شیوع کرونا در کشور واردات ماسک قطع شد و حتی چند محموله ای نیز که مقرر بود در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد متوقف شد، به همین دلیل تمامی بار تأمین مایحتاج مورد نیاز کشور در زمینه ماسک بر دوش تولید داخل قرار گرفت.

گردان در ادامه با اشاره به تلاش های انجام شده در یک و ماه نیم گذشته برای افزایش توان تولید ماسک، گفت: اکنون بر اساس آخرین آمار سازمان نظارت بر مصرف کنندگان سقف تولید ماسک در داخل کشور به 5 برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 280 هزار لیتر الکل تولید می شود/ تولید 5 برابری ماسک

روزانه 280 هزار لیتر الکل تولید می شود/ تولید 5 برابری ماسک