مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 06:302020-04-02حوادث

حادثه رانندگی در خیابان مدرس یک کشته و 3 زخمی به جا گذاشت


کرمانشاه_ رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: تصادف رانندگی در تقاطع خیابان مدرس و میدان انقلاب یک کشته و 3 زخمی به جا گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فضل الله شیری از وقوع یک حادثه رانندگی درون شهری در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: در این سانحه یک نفر جان خود را از دست داد و 3 نفر نیز زخمی شدند.

وی افزود: این حادثه حوالی ساعت 23 شب گذشته (چهارشنبه - 13 فروردین) و در تقاطع خیابان مدرس و میدان انقلاب (شهرداری سابق) رخ داد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه بیان داشت: در این حادثه 2 دستگاه خودروی هیوندا و پراید با یکدیگر برخورد کردند که متأسفانه راننده 24 ساله خودروی پراید به علت شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ شیری تصریح کرد: همچنین در این حادثه راننده 25 ساله خودروی هیوندا و 2 سرنشین خودروی پراید نیز مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس پلیس راهور استان یادآوری کرد: علت وقوع این سانحه مرگبار توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است.

وی در پایان و با اشاره به خلوت بودن خیابان های شهر کرمانشاه در روزهای اخیر، گفت: متأسفانه این موضوع بهانه ای برای افزایش سرعت برخی خودروهای دیگر و ویراژ دادن آنها در معابر شهری خصوصاً در ساعات پایانی شب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه رانندگی در خیابان مدرس یک کشته و 3 زخمی به جا گذاشت

حادثه رانندگی در خیابان مدرس یک کشته و 3 زخمی به جا گذاشت