مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 06:202020-04-02سياسي

مراکز بهزیستی تحت کنترل و مراقبت است


رییس اداره بهزیستی شهرستان شیراز اعلام کرد که مراکز تحت پوشش این اداره، از ابتدای شیوع کروناویروس، تحت مراقبت جدی تر قرار گرفته و اکنون شرایط تحت کنترل است.

- ایسنا/فارس رییس اداره بهزیستی شهرستان شیراز اعلام کرد که مراکز تحت پوشش این اداره، از ابتدای شیوع کروناویروس، تحت مراقبت جدی تر قرار گرفته و اکنون شرایط تحت کنترل است.

هادی ابراهیمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مدیریت جهادی و تلاش همه جانبه همکاران در مراکز بهزیستی به صورت شبانه روزی ادامه دارد، اقدامات بهزیستی شیراز در زمینه پیشگیری و مقابله با ویروس کووید 19 را تشریح و خاطرنشان کرد: از نخستین روزهای شیوع این بیماری با برگزاری جلسات متعدد با موضوع تمهیدات لازم اندیشیده و اجرایی شده است.

رییس اداره بهزیستی شیراز اعتبار تخصیص یافته ویژه در حوزه توانبخشی را حدود 740 میلیون تومان عنوان و اضافه کرد: در مجموع بیست و دو مرکز شبانه روزی در سطح شهرستان شیراز وجود دارد که بیش از 1870 نفر در آنها نگهداری می شوند.

ابراهیمی با بیان اینکه تاکنون هیچ گونه مورد مشکوک از ابتلا به ویروس کرونا در مراکز تحت نظارت بهزیستی رویت نشده است، گفت: گندزدایی و ضدعفونی مداوم در مراکز و مجتمع های تحت نظر بهزیستی نظیر سرای سالمندان، مراکز کاهش آسیب گذری، شلترها و اماکن اجتماع معتادین از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز بهزیستی تحت کنترل و مراقبت است

مراکز بهزیستی تحت کنترل و مراقبت است