مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 05:552020-04-02اقتصادي

سیزده بدر امسال 19 خودرو در زنجان اعمال قانون شد


سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهار دستگاه از این خودروها علاوه بر جریمه صورت گرفته، توقیف و به پارکینیگ منتقل شدند.

وی اظهار داشت: از رانندگان انتظار می رود برای مقابله با بیماری ویروس کرونا، هشدارها و توصیه های پلیس و دیگر مسوؤلان ذیربط را جدی تر بگیرند و از آمد و شدهای غیرضرور خودداری کنند.

شیرمحمدی با بیان اینکه در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره این بیماری، طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به داخل شهرهای استان با دقت و جدیت در حال اجرا است تاکید کرد: طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به زنجان تا ریشه کنی این بیماری ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید براینکه از هموطنان انتظار می رود تا پایان طرح و عادی شدن شرایط حاکم از سفر به زنجان پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: از آغاز اجرای طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به استان تاکنون 165 خودرو اعمال قانون شده است.

شیرمحمدی با بیان اینکه 45 دستگاه خودرو نیز علاوه بر جریمه 500 هزار تومانی، توقیف شده و به پارکینگ منتقل شدند، تصریح کرد: خودروهایی که در شهر دور دور می کنند از سوی پلیس راهور این استان اعمال قانون می شوند و از شهروندان درخواست می شود برای شکست ویروس کرونا در خانه های خود بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیزده بدر امسال 19 خودرو در زنجان اعمال قانون شد

سیزده بدر امسال 19 خودرو در زنجان اعمال قانون شد