مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 05:552020-04-02حوادث

61 تن چوب و محصولات مرتعی قاچاق در استان سمنان کشف شد


سرهنگ علیرضا ابوطالبی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت:از مجموع 61 تن انواع چوب و محصولات مرتعی قاچاق کشف شده در استان سمنان، 30 تن چوب تاغ، 9 تن چوب جنگلی، 2 تن زغال تاغ، 10 تن ریواس و 10 تن چوب گز بود.

وی با بیان اینکه بخشی از چوب های قاچاق در محورهای مواصلاتی استان سمنان کشف شد، ادامه داد: بخش عمده چوب های قاچاق به مقصد استان های شمالی برای تهیه زغال حمل می شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اضافه کرد: بر مبنای میزان خسارت و قاچاق و تکرار تخلف، جریمه های سنگین به عنوان راهکار بازدارنده برای جلوگیری از قاچاق چوب در نظر گرفته شده است.

ابوطالبی یادآور شد: جرایم پرداختی از سوی متهمان در زمینه قاچاق انواع چوب و محصولات مرتعی به حساب خزانه دولت واریز می شود.

وی خاطرنشان کرد: با وجود کمبودها در زمینه نیروی انسانی و امکانات، با اقدام های پیشگیرانه، میزان قاچاق چوب و محصولات مرتعی سال 98 در مقایسه با مدت مشابه در سال 97 کاهش یافت.

وی تصریح کرد: کمک گرفتن از جوامع محلی و استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی از رویکردهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان برای پیشگیری و مقابله با قاچاق چوب و محصولات جنگلی و مرتعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

61 تن چوب و محصولات مرتعی قاچاق در استان سمنان کشف شد

61 تن چوب و محصولات مرتعی قاچاق در استان سمنان کشف شد