مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 05:552020-04-02اقتصادي

نبض فعالیت کارخانه های جهان ضعیف شد


فعالیت کارخانه ها در ماه میلادی گذشته که شیوع پاندمی ویروس کرونا فعالیت اقتصادی را فلج کرد، بی سروصدا در سراسر نقاط جهان سقوط کرد.

- فعالیت کارخانه ها در ماه میلادی گذشته که شیوع پاندمی ویروس کرونا فعالیت اقتصادی را فلج کرد، بی سروصدا در سراسر نقاط جهان سقوط کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فعالیت تولیدی سقوط کرده و شاخص مدیران خرید (PMI) افت شدید قدرتهای صادراتی نظیر آلمان و ژاپن را نشان داد که بهبود ملایم فعالیت در چین را تحت الشعاع قرار دادند.

در آمریکا یک نظرسنجی گسترده نشان داد انقباض فعالیت تولیدی به شدتی که بیم آن می رفت، نبود اما سفارشهای جدید به پایینترین حد در 11 سال اخیر سقوط کرد که نشان دهنده وخامت اوضاع در آینده است.

پاندمی یا همه گیری جهانی ویروس کرونا تاکنون بیش از 878 هزار و 300 نفر در جهان را مبتلا کرده و کارخانه ها، فروشگاهها و مدارس در راستای محدودیتهای آمد و شد که از سوی دولتها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا وضع شده، تعطیل شده اند.

این امر زنجیره تامین را مختل کرده و تقاضا برای کالاها را به شدت کاهش داده است زیرا مصرف کنندگان به دلیل نگرانی از چشم انداز شغلی خود، هزینه هایشان را محدود کرده و در خانه مانده اند.

شاخص مدیران خرید بخش تولید منطقه یورو در مارس که از سوی شرکت آی اچ اس مارکیت منتشر شد، به پایینترین حد از سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبض فعالیت کارخانه های جهان ضعیف شد

نبض فعالیت کارخانه های جهان ضعیف شد