مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 05:502020-04-02سياسي

آرین منش : پویش چراغی برافروز حرکتی انسانی، اخلاقی و اسلامی است


نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی پویش چراغی برافروز توسط شهرداری مشهد حرکتی انسانی، اخلاقی و اسلامی است.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی پویش چراغی برافروز توسط شهرداری مشهد حرکتی انسانی، اخلاقی و اسلامی است.

جواد آرین منش در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: گسترش ویروس کرونا در جهان و کشور ما تبعات مختلفی از جمله تبعات اقتصادی عظیمی در سطح خرد و کلان داشته که شاید جبران آن سالها به درازا بکشد .

وی افزود: طبعا غلبه بر چنین مشکل عظیمی نیازمند مشارکت آحاد مردم است، هرکسی متناسب با توان و شرایط خود، درخانه ماندن کمترین کاری است که همه موظند انجام دهند، اما همین در خانه ماندن نیز مستلزم تامین معاش است و کارگر روزمردی که هزینه روزانه زندگی او و خانواده با کار کردن تامین می گردد چگونه میتواند این توصیه را عمل کند در حالیکه نان شب ندارد.

نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از طرفی دولت در شرایط اقتصادی نامناسبی قرار دارد لذا اینجاست که کمک خیرین نیک اندیش می تواند نقش موثری در این زمینه ایفا کنند و چراغی بقول مولوی روشن کنند که چه زیبا سروده است؛ تو مگو همه به جنگند و ز صلح من چه آید تو یکی نه ای هزاری تو چراغ خود برافروز که ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرین منش : پویش چراغی برافروز حرکتی انسانی، اخلاقی و اسلامی است

آرین منش : پویش چراغی برافروز حرکتی انسانی، اخلاقی و اسلامی است