مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 05:452020-04-02سياسي

حمایت های مالی کانون خیریه حس هفتم دانشگاه رامین از دانشجویان کم توان


حجت الاسلام جولای، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رامین خوزستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: کانون خیریه حس هفتم سال هاست که در دانشگاه رامین ایجاد شده و هر ماهه مبالغی از سوی اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه، - مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رامین خوزستان گفت: کانون خیریه حس هفتم دانشگاه رامین با هدف کمک مالی به دانشجویان کم توان ایجاد شده است.

حجت الاسلام جولای، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رامین خوزستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: کانون خیریه حس هفتم سال هاست که در دانشگاه رامین ایجاد شده و هر ماهه مبالغی از سوی اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه، در اختیار این کانون قرار می گیرد تا صرف کمک به دانشجویان کم توان دانشگاه شود.

حجت الاسلام جولای اضافه کرد: این هزینه ها به این صورت تامین می شود، که هر ماهه به درخواست اساتید دانشگاه، مبلغی از حقوق آنان کسر می شود و به حساب کانون خیریه حس هفتم واریز می شود تا دانشجویانی که از نظر مالی، شرایط خوبی ندارند را مورد حمایت قرار دهد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رامین خوزستان ابراز کرد: تا چند سال پیش، متولی این خیریه، نهاد رهبری دانشگاه بود، اما بنا به تصمیم هیئت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت های مالی کانون خیریه حس هفتم دانشگاه رامین از دانشجویان کم توان

حمایت های مالی کانون خیریه حس هفتم دانشگاه رامین از دانشجویان کم توان