مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 05:252020-04-02اجتماعي

ادامه آموزش های مجازی دانشگاه آزاد شاهین شهر از 16 فروردین


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر، از برگزاری مجدد آموزش های مجازی دانشجویان در راستای پیشگیری از وقفه آموزشی، در این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر، از برگزاری مجدد آموزش های مجازی دانشجویان در راستای پیشگیری از وقفه آموزشی، در این دانشگاه خبر داد.

مسعود نصری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با شیوع کرونا از اسفند98 و تعطیلی دانشگاه ها و مراکز آموزشی که به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا در راستای کاهش زنجیره انتقال بیماری اجرا شد، برای پیشگیری از ایجاد وقفه آموزشیِ دانشجویان از نیمه دوم اسفند98، کلاس های آنلاین و آفلاین آموزشی در واحد شاهین شهر برگزار شد.

وی، با تاکید بر راه اندازی سامانه LMS در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر، افزود: اساتید و دانشجویان می توانند با بهره گیری از این سامانه کلاس های غیرحضوری و مجازی خود را در پایان تعطیلات نوروز، از 16 فروردین، مجددا آغاز کنند، همچنین، امکان تدریس مجازی، ارائه تمرینات و رفع اشکال درسی اساتید دروس نظری و ارتباط مستمر آنان با دانشجویان از طریق این سامانه مقدور است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر با اشاره به تشکیل کمیته آموزش مجازی، خاطرنشان کرد: کمیته آموزش مجازی متشکل از مدیر آموزش مجازی و کارشناسان فنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه آموزش های مجازی دانشگاه آزاد شاهین شهر از 16 فروردین

ادامه آموزش های مجازی دانشگاه آزاد شاهین شهر از 16 فروردین