مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 05:252020-04-02اجتماعي

بارندگی های اخیر قزوین حادثه ای را به همراه نداشت


قدرت الله مهدیخانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل هواشناسی استان، از روز نخست فروردین ماه تاکنون میزان بارش تنها در قزوین 29 میلی متر بوده که حادثه طبیعی را نیز به دنبال نداشته است.

وی اظهار داشت: بعد از وقوع سیل فروردین ماه سال گذشته، تیمی را با محوریت این اداره کل مامور شناسایی رودخانه های حادثه خیز برون شهری کردیم که براین اساس 224 نقطه از سوی کارشناسان به عنوان نقاط پرخطر معرفی شدند.

این مسوول بحران اضافه کرد: برای اجرای عملیات لایروبی، احداث دیواره و رفع مشکل پل ها، با واگذاری مجوز برداشت مصالح شن و ماسه موجود در حریم رودخانه ها به بخش خصوصی، این اقدام توسط آنان صورت گرفت.

مهدیخانی با اشاره به تخصیص 60 میلیارد ریال به شرکت آب منطقه ای از محل ماده 10 قانون مدیریت بحران، افزود: اجرای برخی از عملیات لایروبی، مطالعه و آزادسازی بستر رودخانه های استان نیز توسط این شرکت به انجام رسید.

به گفته وی، برای رفع تصرفات غیرقانونی صورت گرفته حریم بستر برخی از رودخانه ها توسط افراد حقیقی و حقوقی طی سال های گذشته، با کمک دستگاه قضایی اقدام به قلع و قمع و مالکیت دوباره آنها کردیم.

این مسوول ادامه داد: با توجه به اینکه از 157 رشته رودخانه موجود استان، 42 رشته آن از داخل شهرها می گذرد، افزود: لایروبی تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارندگی های اخیر قزوین حادثه ای را به همراه نداشت

بارندگی های اخیر قزوین حادثه ای را به همراه نداشت