مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 05:152020-04-02بين الملل

سوریه: آمریکا تحریم ها را بردارد


نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل و رییس شورای امنیت خواهان لغو تحریم های آمریکا علیه سوریه شد تا این کشور بتواند به مقابله با کرونا بپردازد.

- نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل و رییس شورای امنیت خواهان لغو تحریم های آمریکا علیه سوریه شد تا این کشور بتواند به مقابله با کرونا بپردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، بشار جعفری، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در این نامه ها آورده است: اظهارات جیمز جفری، فرستاده آمریکا به سوریه درباره کشور ما اظهاراتی غیرمسئولانه و گمراه کننده و صرفا تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر جنایت های آمریکا علیه حاکمیت سوریه است.

این اظهارات نشان دهنده ادامه سیاست انکار از سوی دولتی است که نمی توان بر هیچ گونه نقش انسانی و جهانی آن در مقابله با کرونا حساب باز کرد.

سوریه در معرض فشار اضافی در سایه بحران کرونا است و چالش هایی از این نوع ایجاب می کند زیرساخت اساسی برای مقابله با آن فراهم شود.

وی از آمریکا خواست فورا و بدون هیچ شرطی تمامی تحریم های یکجانبه اقتصادی خود علیه سوریه را لغو کند.

جعفری همچنین خواهان خروج نیروهای آمریکایی از خاک سوریه به ویژه از میادین نفت و گاز شد تا به دولت سوریه اجازه آزادی تمامی مناطقش داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه: آمریکا تحریم ها را بردارد

سوریه: آمریکا تحریم ها را بردارد