مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 05:002020-04-02سياسي

باید از فرصت در خانه ماندن برای گفتمان خانواده استفاده کرد


مردم با در خانه ماندن هم زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کرده و هم می توانند از این فرصت برای ارتباط چهره به چهره و گفتمان خانواده ها استفاده کنند تا قدر با هم بودن را بیشتر بدانند.

- ایسنا/مازندران یک دکترای جامعه شناسی گفت: مردم با در خانه ماندن هم زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کرده و هم می توانند از این فرصت برای ارتباط چهره به چهره و گفتمان خانواده ها استفاده کنند تا قدر با هم بودن را بیشتر بدانند.

محمدنبی نجفی اندرور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تاثیرات مثبت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و در خانه ماندن برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اظهار کرد: با توجه به اینکه انسان ذاتا اجتماعی است بدون حضور در جامعه نمی تواند امورات خود را بگذراند بنابراین قطعا برای انسان ها در خانه ماندن سخت است اما با توجه به شیوع ویروس کرونا که مقابله با آن مستلزم در خانه ماندن مردم است، تبلیغات رسانه های جمعی موجب شده تا مردم این ویروس را جدی بگیرند و با در خانه ماندن و رعایت توصیه های بهداشتی اکنون اوضاع کمی بهتر شده است.

وی تصریح کرد: امیدوارم هر چه سریع تر زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود و این بیماری دست از سر جامعه جهانی بردارد و زندگی مردم به روال عادی بازگردد چراکه واقعا بدون جامعه نمی توان زندگی کرد و اگر مدت زمان در خانه ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از فرصت در خانه ماندن برای گفتمان خانواده استفاده کرد

باید از فرصت در خانه ماندن برای گفتمان خانواده استفاده کرد