مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 04:552020-04-02پزشكي

غربالگری 90 درصد از خانوارهای اردکانی


رییس مرکز بهداشت اردکان با اشاره به تلاش مدافعان سلامت در جبهه مبارزه با کرونا، از غربالگری 90 درصد از خانوارهای اردکانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، محمدرضا اعلایی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بابیان اینکه امسال نوروز متفاوتی نسبت به سال های گذشته داشتیم، گفت: انتشار وسیع ویروس نوپدید کووید 19 در همه کشورها و ازجمله کشور ما بیماری به نام کرونا را رقم زده است.

وی اظهار داشت: این بیماری تعداد زیادی از افراد جامعه را درگیر کرده است و تعدادی از افراد نیز فوت کرده اند که می توانستند سال های بیشتری را در کنار خانواده خود و اجتماع زندگی کنند ولی متأسفانه الآن در بین ما نیستند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان اردکان گفت: ما برای مقابله با این بیماری دو راه داریم؛ یا همه ما باید ملزم بشویم که مقررات بهداشتی را رعایت کنیم و درواقع مانع سرایت این بیماری از طریق ریز قطرات ترشحات ریه باشیم و از حضور در اجتماعات پرهیز کنیم.

وی افزود: درراه دوم؛ اصلی به نام هیچ وجود دارد یعنی اینکه ما هیچ اقدامی نکنیم و بگذاریم که این ویروس بخش اعظمی از افراد جامعه را مبتلا کند و این بیماری به این صورت خودبه خود در جامعه کنترل شود که این راه از هیچ منطق کارشناسی و عقلانی پیروی نمی کند بنابراین ما باید راهکار اول را اجرا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری 90 درصد از خانوارهای اردکانی

غربالگری 90 درصد از خانوارهای اردکانی