مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 04:452020-04-02سياسي

سالن اجلاس سران میزبان جلسات مجلس باشد


منتخب مردم اردبیل در مجلس یازدهم با انتقاد از تعطیلی جلسات علنی پارلمان به بهانه کرونا گفت: وقتی جلسات هیات دولت و شورای عالی قضایی برگزار می شود می توان جلسات علنی مجلس را هم با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن اجلاس سران برگزار کرد.

- علی نیکزاد منتخب مردم اردبیل در مجلس یازدهم در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با انتقاد از تعطیلی جلسات علنی مجلس اظهار داشت: جلسات علنی مجلس حتی در دوران موشک باران جنگ تحمیلی هم هیچ گاه تعطیل نشده بود اما متاسفانه مجلس در روزهای سخت پایان سال گذشته و ابتدای سال جاری به جای آنکه خانه ملت بوده و نمایندگان آن به عنوان وکیل مردم در کنار ملت باشند، کرونا را بهانه قرار داده و جلسات علنی را تعطیل کردند.

وی افزود: طبق قانون، مجلس متکی به آرای عموم است و برای تشکیل شدن آن حد نصاب می خواهد اما می توانیم با رعایت پروتکل های بهداشتی جلسات علنی مجلس را هم برگزار کنیم.

نیکزاد گفت: در حال حاضر جلسات هیئت دولت و شورای عالی قضایی تشکیل می شود لذا جلسات علنی مجلس شورای اسلامی هم می تواند به مانند آنها و با رعایت پروتکل های بهداشتی تشکیل شود.

** امکانات کافی در سالن اجلاس برای جلسات علنی مجلس مهیاست منتخب مردم اردبیل در مجلس یازدهم تصریح کرد: عده ای می گویند تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن اجلاس سران میزبان جلسات مجلس باشد

سالن اجلاس سران میزبان جلسات مجلس باشد