مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 04:452020-04-02اجتماعي

راهنمای استفاده از شبکه اجتماعی دانش آموزان منتشر شد


دفترچه راهنمای استفاده از شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) به منظور فعالیت هایی که جهت اجرای این طرح لازم است ذی نفعان این شبکه باید به انجام رسانند، - دفترچه راهنمای استفاده از شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) به منظور فعالیت هایی که جهت اجرای این طرح لازم است ذی نفعان این شبکه باید به انجام رسانند، منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، اکنون بیش از هرزمانی دولت الکترونیک، یادگیری الکترونیکی و آموزش الکترونیکی می تواند به آموزش وپرورش به عنوان بزرگ ترین متولی آموزش در کشور کمک کند.

در واقع ابزار یا بستری است برای تداوم فرآیند یاددهی و یادگیری، و به اصطلاح در این زمان که بیماری کرونا باعث تعطیلی مدارس شده است، بستر آموزش تعطیل نیست.

گستردگی شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی، سیستم های مدیریت یادگیری و سایت های آموزشی باعث شده معلمان از هر ابزاری که به نظر فرآیند یاددهی را تسهیل می بخشد، استفاده نمایند.

اما به نظر می رسد ساماندهی فرآیند یادگیری در فضاهای مجازی برای متولیان امر آموزش یک ضرورت است و یکپارچه سازی ارائه آموزش و گردش محتوا، سنجش تحصیلی و تعامل بین دانش آموز و معلم موجب ایجاد عدالت آموزشی می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای استفاده از شبکه اجتماعی دانش آموزان منتشر شد

راهنمای استفاده از شبکه اجتماعی دانش آموزان منتشر شد