مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 04:452020-04-02اقتصادي

اقدامات شعارگونه نمی تواند «جهش تولید» را عملیاتی کند/ هفت خوان رستم پیش پای تولید


محمدحسین فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز، درباره راه های تحقق شعار سال و کمک به جهش تولید اظهار کرد: هنوز بسترهای مناسب برای شکل گیری تولید بدون دغدغه و مانع در کشور چندان فراهم نیست و وقتی این مشکلات به بستر ناامنی اقتصادی موجود اضافه می شود کسب و کار و تولید را از صرفه خارج می کند که دلسردی تولیدکنندگان و از بین رفتن فرصت های شغلی را به دنبال دارد.

وی ابراز داشت: غیر از ضرورت ساماندهی قوانین و مقررات مصوب، چاره جویی برای نبود تعامل بین دستگاه های مختلف که موجب ایجاد ناهماهنگی بین کارکنان دستگاه ها و تولیدکنندگان  می شود، ضرورت دارد.

 هفت خوان رستم در ادارات  برای تولید کننده نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس توضیح داد: فردی که می خواهد تولیدی را شروع کند و یا مشکل اداری دارد، باید در یکایک دستگاه هایی مثل محیط زیست، جهادکشاورزی و صنعت و معدن حضور یافته و هفت خوان رستم در ادارات مختلف را طی کند.

فرهنگی متذکر شد: برای جهش تولید لازم است، ضوابط غیرضرور و مخل تولید که بسیاری از آنها تحت تاثیر بخشنامه ها و ضوابط داخلی دستگاه های اجرایی است، به جد حذف شوند و حتی المقدور دستگاه های مختلف ساز و کارهای داخلی خود را از حالت انسانی خارج ساخته و دولت الکترونیک و استفاده از فضای مجازی به معنای واقعی عملی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات شعارگونه نمی تواند «جهش تولید» را عملیاتی کند/ هفت خوان رستم پیش پای تولید

اقدامات شعارگونه نمی تواند «جهش تولید» را عملیاتی کند/ هفت خوان رستم پیش پای تولید