مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 03:352020-04-02سياسي

توسل به شایعات نشانه اوج استیصال و درماندگی دشمن است


رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش در خصوص انتشار شایعاتی مبنی بر شهادت جمعی از رزمندگان جبهه مقاومت، گفت: چون دشمن نمی تواند در فضای واقعی کاری کند به فضای مجازی متوسل شده است و با شایعه افکنی تلاش دارد که اذهان مردم را مخدوش کند.

- پوردستان در پی انتشار شایعه شهادت برخی رزمندگان مقاومت: توسل به شایعات نشانه اوج استیصال و درماندگی دشمن است رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش در خصوص انتشار شایعاتی مبنی بر شهادت جمعی از رزمندگان جبهه مقاومت، گفت: چون دشمن نمی تواند در فضای واقعی کاری کند به فضای مجازی متوسل شده است و با شایعه افکنی تلاش دارد که اذهان مردم را مخدوش کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از صدا و سیما امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در مصاحبه ای توسل به شایعات را نشانه اوج استیصال و درماندگی دشمن دانست و همچنین گفت: متوسل شدن دشمن به شایعات نشان دهنده آن است که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از چه قابلیت، توانمندی و اقتداری برخوردارند و تا چه حد دشمن از وجود آن ها احساس ترس می کند.

وی در عین حال شهادت را اوج آروزی رزمندگان اسلام دانست و خطاب به ملت ایران، تاکید کرد: فرزندان ایران اسلامی در ارتش و سپاه با تمام قوت در جهت اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران آمادگی های لازم را دارند و چنانچه که دشمن بخواهد حرکتی انجام دهد او را از حرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسل به شایعات نشانه اوج استیصال و درماندگی دشمن است

توسل به شایعات نشانه اوج استیصال و درماندگی دشمن است