مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 03:152020-04-01پزشكي

2 دستگاه تنفس مصنوعی به بیمارستان مهاباد اهدا شد


امیر بهزاد روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این 2 دستگاه ونتیلاتور به همت اعضای هیات امنای بیمارستان موقت مهاباد و از محل مبالغ باقی مانده راه اندازی بیمارستان موقت این شهرستان خریداری و روز گذشته تحویل شبکه بهداشت و درمان مهاباد شد.

وی ادامه داد: دستگاه ونتیلاتور (تنفس مصنوعی) یکی از مهم ترین دستگاه های مورد استفاده در بیمارستان و مراکز درمانی مقابله با کرونا بوده و با توجه به ظرفیت های محدود بیمارستان امام خمینی مهاباد اهدای 2 دستگاه ونتیلاتور از سوی خیّران این شهرستان در روند احیای بیماران تاثیر مثبتی دارد.

وی اضافه کرد: روز گذشته همچنین سه دستگاه ونتیلاتور دیگر از طرف خیّری که نخواست نامش فاش شود، به شبکه بهداشت و درمان مهاباد اهدا شد که جای قدردانی از این حس انسان دوستانه شهروندان مهابادی دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با اشاره به اینکه بیمارستان این شهرستان شرایط مطلوبی برای ارایه خدمات به بیماران کرونایی دارد، عنوان کرد: هم اکنون 24 دستگاه ونتیلاتور در بخش ایزوله ویژه بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا در مهاباد وجود دارد.

وی یادآور شد: پیش از این هم بیش از 14 میلیارد ریال از طریق خیران مهابادی برای تجهیز بیمارستان 72 تخت خوابی موقت این شهرستان اهدا شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 دستگاه تنفس مصنوعی به بیمارستان مهاباد اهدا شد

2 دستگاه تنفس مصنوعی به بیمارستان مهاباد اهدا شد