مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 02:302020-04-01پزشكي

کتابخانه های عمومی کرمانشاه تا 22 فروردین ماه تعطیل است


مدیرکل کتابخانه های عمومی کرمانشاه از تعطیلی کتابخانه های عمومی این استان تا 22 فروردین ماه خبر داد.

- معصومه حسنی خونسار امروز در گفت وگوبا خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: ادامه فعالیت کتابخانه های عمومی پس از 20 فروردین ماه منوط به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و تعلیق طرح فاصله گذاری اجتماعی است.

وی ادامه داد: با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی و تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و مراکز فرهنگی و هشدارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای جلوگیری از انتشار عوامل بیماری زا، کتابخانه های عمومی سراسر کشور و استان کرمانشاه تا شنبه، 22 فروردین ماه تعطیل اعلام شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: از سوم اسفند تاکنون و در پنج مرحله با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همزمان با تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و مراکز فرهنگی، کتابخانه های عمومی نیز تعطیل شده اند.

وی گفت: بر این اساس بلافاصله پس از تعطیلی کتابخانه های عمومی و با توجه به دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، روند ضدعفونی کردن کتابخانه های عمومی کشور آغاز شد تا پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی صلاح، در زمان مقتضی کتابخانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های عمومی کرمانشاه تا 22 فروردین ماه تعطیل است

کتابخانه های عمومی کرمانشاه تا 22 فروردین ماه تعطیل است