مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 01:252020-04-01اجتماعي

ترسناک شدن هیولای ضد ورزش دانش آموزی در 1398


مقوله آپارتمان نشینی و بحران آلودگی هوا در کلان شهرهای کشور در سال تحصیلی 98-99 ضلع جدیدی را به نام ویروس کرونا به خود دید تا مقوله تربیت بدنی 14.

- مقوله آپارتمان نشینی و بحران آلودگی هوا در کلان شهرهای کشور در سال تحصیلی 98-99 ضلع جدیدی را به نام ویروس کرونا به خود دید تا مقوله تربیت بدنی 14.

5 میلیون دانش آموز ایرانی بیش از هر زمان دیگری تهدید شود و لزوم برنامه ریزی منظم و جدی به منظور افزایش فعالیت بدنی دانش آموزان در منازل مدنظر از سوی متولیان امر مدنظر قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ورزش مدارس در سال جاری با دو غول بی شاخ و دم مواجه شد، از تعطیلی های مستمر مدارس به دلیل آلودگی شدید هوا در کلانشهرهای کشور تا شیوع ویروس کرونا که تمامی دستگاه های کشور را در این مقطع زمانی درگیر کرده است و مدارس نیز به عنوان پیشانی تعطیلی ها، از اولین بخش هایی بودند که دانش آموزان را به خانه فرستادند.

در فصول سرد سال که به دلیل برودت هوا شاهد افزایش شاخص آلودگی هستیم، علاوه بر مقاطع زمانی که مدارس تعطیل می شوند در برخی روزها امکان انجام فعالیت ورزشی در حیاط مدارس وجود ندارد و به طور حتم این چالش به ویژه در کلان شهرها میزان فعالیت بدنی دانش آموزان را کاهش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترسناک شدن هیولای ضد ورزش دانش آموزی در 1398

ترسناک شدن هیولای ضد ورزش دانش آموزی در 1398