مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 20:052020-04-01اجتماعي

غربالگری بیش از 835 هزار نفر در ورودی و خروجی شهرهای لرستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از غربالگری 835 هزار و 395 نفر در ورودی و خروجی شهرهای این استان در راستای مبارزه با بیماری کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صارم رضایی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طرح ملی پایش سلامت برای مبارزه با کرونا از هفدهم اسفندماه سال گذشته همزمان با چندین استان پر خطر کشور در همه شهرستان های استان برگزار شد که در پایان آن و تا روز سیزدهم فروردین جاری، 835 هزار و 395 نفر غربالگری شدند.

وی، گفت: طی مدت طرح ملی پایش سلامت، جمعیت هلال احمر لرستان 36 پست در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان دایر کرد و تمام تلاش خود را به کار بست که بتواند نقش مهمی در پیشگیری از انتقال این ویروس منحوس داشته باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان، بیان کرد: از آغاز طرح پایش سلامت در لرستان بیش از 2300 نفر روز از اعضای داوطلب با خدمت افتخاری خود برگ زرینی دیگر در تاریخ پرافتخار جمعیت هلال احمر لرستان رقم زدند و با ایثار جان و سلامتی خود، هم پای با کادر درمان و در راستای مقابله با کرونا تلاش کردند.

رضایی، گفت: از مجموع افراد مورد پایش سلامت مجموعاً 66 نفر مشکوک به کرونا بودند که از این تعداد بعد از بررسی سایر علائم، 35 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری بیش از 835 هزار نفر در ورودی و خروجی شهرهای لرستان

غربالگری بیش از 835 هزار نفر در ورودی و خروجی شهرهای لرستان