مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 19:552020-04-01بين الملل

اعتراض پرستاران آمریکا به کمبود تجهیزات حفاظتی در مقابله با کرونا


اتحادیه ملی پرستاران آمریکا یک شرکت بهداشتی و درمانی موسوم به «اچ سی اِی» را به عدم تأمین تجهیزات حفاظتی لازم برای مقابله با کرونا و در معرض خطر قرار دادن اعضای این اتحادیه متهم کرد.

- اتحادیه ملی پرستاران آمریکا یک شرکت بهداشتی و درمانی موسوم به اچ سی اِی را به عدم تأمین تجهیزات حفاظتی لازم برای مقابله با کرونا و در معرض خطر قرار دادن اعضای این اتحادیه متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، جین راس رییس اتحادیه ملی پرستاران آمریکا روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: پرستاران شاغل در بیمارستانهای مختلف و تحت اداره شرکت اچ سی اِی هولدینگز از شرایط کاری بدون داشتن تجهیزات حفاظتی مناسب گله مند هستند .

در همین راستا، پرستاران شاغل در بیمارستانهای تحت اداره این شرکت بهداشتی و درمانی در هفت ایالت آمریکا روز سوم ماه آوریل با برپایی اعتصاب خواستار شرایط کار بهتری می شوند.

در میان شکایتها از کمبود تجهیزات حفاظتی، جین راس از وجود گزارشهایی مبنی بر اجبار به استفاده مجدد از ماسکهای محافظ، عدم اطلاع رسانی به پرستارانی که با مبتلایان قطعی به کرونا در ارتباطند، و ترغیب پرستاران به عدم استفاده از ماسک با این بهانه که بیماران را می ترساند! خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض پرستاران آمریکا به کمبود تجهیزات حفاظتی در مقابله با کرونا

اعتراض پرستاران آمریکا به کمبود تجهیزات حفاظتی در مقابله با کرونا