مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 19:152020-04-01سياسي

کاهش تماس ها با اورژانس اجتماعی در خراسان رضوی


معاون اموراجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: تماس ها به اورژانس اجتماعی در این مدت که مردم در خانه نشینی بسر می برند کاهش داشته و بیشتر تماس ها در خصوص نگرانی ها درباره بیماری کرونا است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون اموراجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: تماس ها به اورژانس اجتماعی در این مدت که مردم در خانه نشینی بسر می برند کاهش داشته و بیشتر تماس ها در خصوص نگرانی ها درباره بیماری کرونا است.

غلامحسین حقدادی، در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: در این روزهای خانه نشینی خانواده ها فرصت بیشتری دارند که در کنار یکدیگر باشند بنابراین ما باید قدر این لحظات را بیشتر بدانیم، البته احساس می کنم همین گونه بوده است؛ زیرا تماس ها به اورژانس اجتماعی در این مدت کاهش داشته و بیشتر تماس ها در خصوص نگرانی ها درباره بیماری کروناست .

وی افزود: امیدواریم این روند کاهش تماس به اورژانس اجتماعی ادامه داشته باشد و اینکه این روند ادامه دارد یا خیر، بستگی به مدت زمان دوران بحران کرونا و آثارش دارد.

اگر مردم همکاری لازم را داشته باشند و در خانه بمانند تا روند انتقال کاهش پیدا کند این شرایط زودتر تمام خواهد شد و تاثیر سنگین اجتماعی و اقتصادی کمتری خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تماس ها با اورژانس اجتماعی در خراسان رضوی

کاهش تماس ها با اورژانس اجتماعی در خراسان رضوی