مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 19:052020-04-01اجتماعي

همکاری مردم مراغه در روز طبیعت ستودنی بود


موسی شعفی شامگاه روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهار داشت: در روز طبیعت محدودیت های تردد در شهرستان تشدید و تدابیر ویژه ای از جمله بستن مراکز گردشگری، پارک ها، بوستان ها و محدودیت تردد در روستاهای شهرستان گرفته شد.

وی افزود: بیشتر مردم در این روز در خانه مانده و بیرون نیامدند و توصیه هایی که در چند روز گذشته در شهرستان در خصوص این روز انجام شده بود را رعایت کردند.

وی گفت: همچنین در این روز به غیر از ساکنان روستاها، خودروهای دیگر حق ورود به مناطق گردشگری و روستاها را نداشتند و برگشت داده می شدند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مراغه از همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی شهرستان در اجرای طرح های محدودیت تقدیر کرد و گفت: تمامی دستگاه های اجرایی متولی و نیروهای خودجوش مردمی از همان روزهای نخست شیوع بیماری کرونا ویروس در شهرستان پای کار بوده و در ورودی و خروجی شهر و روستاها مستقر بودند.

شعفی اضافه کرد: مراغه در اجرای طرح های ستاد کرونا در سطح استان و منطقه بی نظیر عمل کرده و امیدواریم اجرای این محدودیت ها موجب قطع زنجیره شیوع کرونا در شهرستان شود.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر شاهد توجه بیشتر مردم به توصیه های ستاد مبارزه با کرونا هستیم و در مراغه از همان روزهای اول مردم با رعایت توصیه ها در کنار قهرمانان عرصه بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مردم مراغه در روز طبیعت ستودنی بود

همکاری مردم مراغه در روز طبیعت ستودنی بود