مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 18:452020-04-01اجتماعي

هوای کردستان از بعد از ظهر امروز پایدار خواهد شد


مسوول پیش بینی هواشناسی استان کردستان از تداوم بارش ها تا بعد از ظهر امروز در استان خبر داد و گفت: از بعد از ظهرهم تا اواخر روز جمعه هوای استان نسبتا پایدار و آرام خواهد بود.

- ریحان امیدی راد در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: تا بعد از ظهر امروز در سطح استان شاهد وزش تندباد، رگبار باران، رعد و برق و رخداد تگرگ خواهیم بود.

وی افزود:  میزان بارش ها در شهرستان های بانه، مریوان، سروآباد، کامیاران، سقز و سنندج قابل ملاحظه تر بوده و منجر به ایجاد آبگرفتگی های موقت خواهد شد.

مسوول پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: با توجه به رگباری بودن بارش ها، مردم باید از هر گونه تردد در حاشیه مسیل ها،  رودخانه ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

امیدی راد تصریح کرد: از  بعد از ظهر امروز تا اواخر روز جمعه هوای استان نسبتا پایدار و آرام خواهد بود همچنین در روز جاری امکان انتقال بخشی از گرد و خاک تشکیل شده بر روی عراق به استان و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: طی روز شنبه هفته آینده عبور یک موج زودگذر باعث ابری و مه آلود شدن هوا و رگبار و رعد و برق در استان خواهد شد.

مسوول پیش بینی هواشناسی کردستان با بیان اینکه دما طی پنج روز آینده روند افزایشی دارد، یادآور شد: در روز یکشنبه هم هوا صاف و آفتابی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای کردستان از بعد از ظهر امروز پایدار خواهد شد

هوای کردستان از بعد از ظهر امروز پایدار خواهد شد