مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 18:352020-04-01پزشكي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اردبیل در 24 ساعت گذشته


روز طبیعت متفاوت کرونایی در اردبیل؛ افزایش مبتلایان به کرونا در استان اردبیل به 474 بیمار؛ عیادت فرمانده سپاه استان اردبیل از بیماران؛ رزمایش دفاع بیولوژیک و پاک سازی محیطی فردا در استان اردبیل برگزار می شود - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اردبیل در روز گذشته (چهارشنبه، 13 فروردین ماه) را اینجا مشاهده می کنید: روز طبیعت متفاوت کرونایی در اردبیل با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان اردبیل بسیاری از مردم با درک مساله برای کنترل این بیماری شعار در خانه بمانیم را عملی کرده و در اجتماعات حضور نیافتند.

روز طبیعت امسال نیز متفاوت با سال های گذشته برگزار شد.

افزایش مبتلایان به کرونا در استان اردبیل به 474 بیمار قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت:در طی شبانه روز گذشته 32 بیمار جدید مبتلای به کرونا در استان شناسایی شدندکه مجموع بیماران مبتلای قطعی این بیماری ویروسی به 474 بیمار افزایش یافته است.

عیادت فرمانده سپاه استان اردبیل از بیماران فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با حضور در نقاهتگاه حضرت زینب کبری (س) از بیماران کرونایی عیادت کرده و در روند درمانی این بیماران قرار گرفت.

رزمایش دفاع بیولوژیک و پاک سازی محیطی فردا در استان اردبیل برگزار می شود فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، از برگزاری رزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اردبیل در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اردبیل در 24 ساعت گذشته