مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 17:502020-04-01سياسي

ستادهای حمایت از بیکارشدگان کرونا تشکیل شود


علی لاریجانی در گفت و گو با سرپرست جمعیت هلال احمر و استانداران آذربایجان غربی، کردستان و گیلان تاکید کرد ستادهای حمایت از بیکارشدگان کرونا تشکیل شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی، امروز، در تماس با کریم همتی، سرپرست جمعیت هلال احمر و استانداران آذربایجان غربی، کردستان و گیلان، ضمن بررسی آخرین وضعیت شیوع کرونا و کنترل ترددها در این استان ها، خواستار ایجاد ستادهای استانی برای کمک رسانی به افرادی شد که شغل خود را در بحران کرونا از دست داده اند.

علی لاریجانی در تماس با کریم همتی، سرپرست جمعیت هلال احمر در جریان آخرین اقدامات هلال احمر در مقابله با شیوع کرونا و همچنین روند امدادرسانی این نهاد در مناطق سیل زده قرار گرفت و خواستار استمرار خدمات آموزشی و اجتماعی این جمعیت برای مهار کرونا شد.

رییس مجلس شورای اسلامی با قدردانی از گروه های داوطلب فعال در جمعیت هلال احمر افزود: فرهنگ داوطلبی و امدادرسانی برای تأمین سلامت عمومی باید حفظ و تکریم شود.

لاریجانی همچنین تجربه هلال احمر در استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران برای مبارزه با کرونا را مؤثر و قابل اجرا در دیگر بخش های کشور خواند و افزود: خیرین تا کنون گام های خوبی در مقابله با گسترش بحران برداشته اند که جای قدردانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستادهای حمایت از بیکارشدگان کرونا تشکیل شود

ستادهای حمایت از بیکارشدگان کرونا تشکیل شود