مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 17:452020-04-01ورزشي

فعالیت روزنامه ایران در روزهای کرونایی


دفتر مدیر عامل موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران اطلاعیه ی در خصوص ادامه فعالیت روزنامه ایران منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ متن این اطلاعیه بدین شرح است: همکاران ارجمند! مخاطبان عزیز با آرزوی سلامتی و فرخندگی ایام نوروز و اعیاد شعبانیه به اطلاع می رساند که این موسسه برای حفظ سلامت کارکنان خود همچنان طرح فاصله گذاری اجتماعی را تا بیستم فروردین ماه ادامه خواهد داد و انتشار روزنامه هم چنان به صورت دورکاری همکاران تدارک دیده خواهد شد.

از آن جا که فعالیت چاپخانه ها طبق مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا ممنوع است لذا روزنامه های ایران و ایران ورزشی همچون ایام نوروزی تا تاریخ بیستم فروردین به صورت الکترونیکی منتشر خواهد شد.

بر این اساس تمام روزنامه های موسسه ایران شامل ایران، ایران ورزشی، ایران سپید، ایران دیلی و الوفاق از روز شنبه به صورت کامل بر روی سایت های اینترنتی خود قابل مشاهده هستند که می توان تمام فایل های آن را دانلود و منتشر کرد.

هم چنین سایت ایران آنلاین و اکانت های موسسه در شبکه های اجتماعی که در تعطیلات نوروز به صورت تمام وقت فعالیت داشتند، به فعالیت خود همچنان ادامه خواهند داد.

از همه ی همکاران درخواست می شود طبق مصوبه موسسه و تصمیم مدیریتی (دورکاری در حداکثر بخش ها) به انجام وظایف خود از 15 تا 20 فروردین ماه عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت روزنامه ایران در روزهای کرونایی

فعالیت روزنامه ایران در روزهای کرونایی