مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 17:052020-04-01سياسي

مسافران ورودی از ترکیه جهت غربالگری کرونا اسکان داده می شوند


حسین عباسی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این مسافران پس از کسب مجوزهای لازم از سفارت یا کنسولگری های ایران در ترکیه از امروز به تدریج وارد کشور می شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه این مسافران پس از توقف چندین روزه و کسب اطمینان از مبتلا نبودن به ویروس کرونا به مقصد خود سفر می کنند، بیان کرد: این محدودیت ها بر اساس تصیم ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا و با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان مرزی اعمال می شود.

وی افزود: چهار محل برای اسکان مسافران ایرانی در نظر گرفته شده است و آنان بعد از مشخص شدن جواب آزمایش های مربوط به کرونا و با تایید شبکه بهداشت و درمان شهرستان می توانند ماکو را ترک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا غربالگری بهداشتی اتباع ایرانی که پس از کسب مجوزهای لازم از سفارت یا کنسولگری های ایران در ترکیه از امروز، چهارشنبه به تدریج وارد کشور می شوند، دغدغه ای جدید برای ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان غربی به شمار می رود.

این مسافران از مرز بازرگان وارد شهرستان ماکو می شوند و بر اساس مصوبه بیست وسومین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا که در روز جاری برگزار شد، باید پس از ورود به ایران غربالگری شوند و پس از توقف چندین روزه و کسب اطمینان از مبتلا نبودن آنان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران ورودی از ترکیه جهت غربالگری کرونا اسکان داده می شوند

مسافران ورودی از ترکیه جهت غربالگری کرونا اسکان داده می شوند