مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 17:052020-04-01اقتصادي

نخستین ستاد استانی مدیریت پساکرونا کشور در کرمان راه اندازی شد


محمد جواد فدایی استاندار کرمان عصر چهارشنبه در نشست فوق العاده ستاد مدیریت کرونا با اشاره به آثار منفی شیوع بیماری کرونا در کشور اعلام کرد : آسیب های اقتصادی و اجتماعی ناشی از کرونا مخرب بوده است.

وی تصریح کرد: همزمان با مدیریت بیماری کرونا و در کنار پیشگیری و درمان باید به طور جدی برای کاهش اثرات شیوع بیماری در ابعاد مختلف برنامه ریزی کنیم.

استاندار کرمان بابیان اینکه 12 بهمن و با شیوع کرونا در چین، نخستین جلسه پیشگیری از بیماری کرونا در استان برگزار شد، اظهار داشت: بخشی از آثار اقتصادی و اجتماعی گسترش ویروسکرونا در حال بروز است اما در آینده نزدیک نیز تبعات بعدی آن خود را نشان می دهد.

وی ادامه داد: پیش بینی، آینده نگری و ارائه راهکارهای کارشناسی منجر به کاهش مشکلات مردم بویژه اقشار آسیب دیده از بحران کرونا و پیشگامی استان کرمان در کنترل و مدیریت رکود اقتصادی و آسیب های اجتماعی می شود.

فدایی تاکید کرد: استفاده از توان و ظرفیت بخش غیردولتی در مدیریت کرونا و پسا کرونا مهم است.

وی بیان کرد: صاحب نظران، محققان، اقشار مختلف مردم، مدیران، صاحبان حرف و مشاغل، سازمانهای مردم نهاد، خیران، سرمایه گذاران، تولید کنندگان و فعالان اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اهالی رسانه و متخصصان پیشنهادات و برنامه های خود را برای مدیریت آثا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین ستاد استانی مدیریت پساکرونا کشور در کرمان راه اندازی شد

نخستین ستاد استانی مدیریت پساکرونا کشور در کرمان راه اندازی شد