مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 13:402020-04-01دانش

فعالیتهای دانشگاه آزاد تعطیل نیست/ حضور یک سوم کارکنان و هیات علمی در دانشگاه


در جلسه هیأت رییسه مقرر شد فعالیت های دانشگاه آزاد به هیچ عنوان تعطیل نباشد و شرایط به گونه ای فراهم شود که خدمات لازم به نحو احسن در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، احمد حیدری با بیان اینکه امروز اولین جلسه هیأت رییسه دانشگاه آزاد اسلامی در سال جدید به صورت ویدئوکنفرانس به ریاست محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه برگزار شد، گفت: در این جلسه شیوه های آموزش مجازی در واحدهای دانشگاه در سراسر کشور مورد بررسی قرار گرفت و تدابیر لازم برای برگزاری هرچه بهتر این کلاس ها اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور در ایام تعطیلات عید نوروز کلاس های مجازی جبرانی برای دانشجویان برگزار کرده اند، اظهار داشت: با تصمیمات اتخاذشده، مقرر شد از روز شنبه 16 فروردین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تمام ظرفیت خود را به صورت کامل مورد استفاده قرار داده و شرایطی فراهم کنند تا کلاس های مجازی به بهترین نحو برگزار شده و دروس به دانشجویان ارائه شود.

حیدری افزود: برگزاری کلاس های مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از نرم افزار دان خواهد بود که شرایط بسیار خوبی برای برگزاری کلاس ها فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیتهای دانشگاه آزاد تعطیل نیست/ حضور یک سوم کارکنان و هیات علمی در دانشگاه

فعالیتهای دانشگاه آزاد تعطیل نیست/ حضور یک سوم کارکنان و هیات علمی در دانشگاه