مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 12:152020-04-01سياسي

دعوت به همکاری هلال احمر زنجان برای فعالیت در مراکز نقاهتگاهی


 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر به منظور همکاری داوطلبانه، از افراد خیر، نیکوکار و علاقه مند به همکاری در مراکز نقاهتگاهی استان دعوت به همکاری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از جمعیت هلال احمر استان زنجان، شهرام میرزایی گفت: هلال احمر به منظور برنامه ریزی و سازماندهی بهتر ظرفیت های انسانی از افراد علاقه مند به همکاری با جمعیت هلال احمر در مبارزه با ویروس کرونا و مهار آن دعوت به همکاری می کند.

وی اظهارداشت: هلال احمر استان از ظرفیت نیروهای داوطلب خانم و آقا به عنوان نیروی پشتیبان برای ارائه خدمات در نقاهتگاه ها استفاده خواهد کرد.

وی یادآوری کرد: علاوه بر نقاهتگاه ها از توانمندی داوطلبان علاقه مند، خیران و شهروندان نوعدوست در پست های بازرسی، غربالگری و تب سنجی و دوخت ماسک نیز استفاده می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاقه مندان می توانند برای شرکت در این طرح با مراجعه به سامانه http://HelalaHealth.

ir نام نویسی کنند.

میرزایی از دواطلبان برای ارائه خدمات داوطلبانه در جمعیت هلال احمر استان زنجان برای مهار ویروس کرونا خواست؛ با حوصله و با تکمیل دقیق سوالات، ما را در این مسیر یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت به همکاری هلال احمر زنجان برای فعالیت در مراکز نقاهتگاهی

دعوت به همکاری هلال احمر زنجان برای فعالیت در مراکز نقاهتگاهی