مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 12:102020-04-01سياسي

تولید و توزیع مردمی 81 هزار ماسک در چهارمحال و بختیاری


مسؤول ستادمردمی سنگر سلامت چهارمحال و بختیاری از تولید و توزیع 81 هزار ماسک در این استان خبر داد و گفت: 23 کارگاه تولید ماسک زیرمجموعه این ستاد در استان فعال هستند.

- حجت الاسلام علی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه هم زمان با درگیر شدن کشور  با ویروس منحوس کرونا و به تبع آلوده شدن چهارمحال و بختیاری، ستاد مردمی سنگر سلامت استان برای حمایت از مردم و کمک به مسئله پزشکی و بهداشتی کشور، فعالیت خود را آغاز کرد.

مسؤول ستاد مردمی سنگر سلامت چهارمحال و بختیاری افزود: در گام نخست کارگاه تولید ماسک در شهرستان شهرکرد واقع در اداره امور قرآنی را با مشارکت روزانه 20 تا 25 نفر نیروی انسانی خواهر برای تولید  و 10 تا 15 نفر برادر برای بسته بندی، راه اندازی کردیم .

وی با بیان اینکه این کارگاه از 18 اسفندماه سال گذشته و هم زمان با ولادت امام علی علیه السلام شروع به کارکرد و تا به امروز 25 هزار عدد ماسک تولید شده است، اضافه کرد: تاکنون به یاری خدا توانسته ایم در 16 شهر استان 23 کارگاه دوخت ماسک راه اندازی کنیم که توانسته اند تاکنون 56 هزار ماسک تولید کنند.

علی پور با اشاره به اینکه همه تلاش ها به صورت مردمی بوده و دغدغه نیروهای تلاشگر در این عرصه توزیع رایگان ماسک بین مردم شریف استان است، اظهار داشت: این ماسک ها توسط روحانیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و توزیع مردمی 81 هزار ماسک در چهارمحال و بختیاری

تولید و توزیع مردمی 81 هزار ماسک در چهارمحال و بختیاری