مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 11:252020-04-01اقتصادي

مردم قرچک روز طبیعت را در خانه ماندند


علیرضا رشیدیان روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: روز طبیعت امسال، آزمون بزرگی برای همراهی و همدلی مردم در شکست ویروس کرونا بود و عدم حضور مردم در بوستان ها، مزارع کشاورزی و دامان طبیعت نشان داد که می توان این بیماری را شکست داد.

وی اظهار کرد: با وجود آن که نگرانی هایی در خصوص امکان حضور مردم در تفرجگاه ها وجود داشت و پیش بینی هایی در خصوص ممانعت حضور خودروها در مناطق روستایی، مزارع کشاورزی و تفرجگاه های شهرستان صورت گرفته بود ولی مردم با همراهی مسئولان، در خانه ماندند و به جرأت می توان گفت هیچ خانواده قرچکی، روزطبیعت را در بیرون از منزل سپری نکرده است.

وی تصریح کرد: با وجود آن که اغلب بوستان های شهرستان قرچک به دلیل محصور نبودن، در دسترس مردم قرار داشت و وسعت اراضی کشاورزی، زمینه را برای حضور خانواده ها در طبیعت فراهم می کرد ولی مردم مسئولانه به توصیه های بهداشتی مسئولان توجه کردند تا شاهد خلوت ترین معابر و خیابان های شهرستان در طول ایام گذشته باشیم.

رشیدیان از مردم خواست تا با توجه به هشدارهای مسئولان، در ساعات باقیمانده از روز سیزدهم فروردین نیز از حضور در طبیعت پرهیز کنند تا بتوان از اجتماع مردم که مهمترین عامل برای انتشار ویروس کرونا است، پیشگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم قرچک روز طبیعت را در خانه ماندند

مردم قرچک روز طبیعت را در خانه ماندند