مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 11:102020-04-01سياسي

انقلاب اسلامی با سرعت در حال گسترش است


مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی در حال حرکت است و در این حرکت نیازمند «قوی شدن» جریان انقلابی است.

- شهرکرد- مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی در حال حرکت است و در این حرکت نیازمند قوی شدن جریان انقلابی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاگر مقدمه ای دیگر در مسیر تمدن نوین اسلامی باشد که هست با غفلت از خط مقدم جبهه مقاومت میسر نخواهد شد؛ این روزها که روح و روان مردم درگیر مواجهه با ویروس منحوس است؛ اوضاع منطقه و محورهای مقاومت در چه شرایطی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: چقدر از اوضاع مجاهدان خط مقدم در عراق، یمن، سوریه و لبنان و… مطلع هستیم؛ اقدامات اخیر آمریکا در عراق نشان از تحرکی برای فشار بر جریان مقاومت در منطقه در شرایط کرونایی دارد.

حجت الاسلام طاهری تصریح کرد: انجام رزمایش مشترک آمریکا، امارات و برخی نیروهای عراقی وابسته به آمریکا جای بسی تأمل دارد.

آنچه تعمق بیشتر می نماییم متوجه می شویم که تحولات چندجانبه بوده و بنابراین جریان مؤمن انقلابی نیازمند تأملات چندجانبه است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری قوی شدن جریان انقلابی در عصر پیش رو را لازم و ضروری دانست و گفت: انقلاب اسلامی با سرعتی بیش از آن که فکر می کنیم در حال حرکت است و در این حرکت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی با سرعت در حال گسترش است

انقلاب اسلامی با سرعت در حال گسترش است