مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 11:102020-04-01پزشكي

32 بیمار در کرمان بر اثر کرونا جان باختند/تست 22مورد جدید مثبت شد


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از 64 نمونه ارسال شده برای آزمایشگاه، تست 22 نفر طی 24 ساعت گذشته مثبت اعلام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، مهدی شفیعی گفت: از 64 مورد نمونه ارسال شده برای آزمایشگاه تست 22 نفر با متوسط سن 64 سال در 24 ساعت گذشته مثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 12 نفر مرد و 10 نفر زن است، افزود: از موارد جدید گفته شده 14 نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان است که شامل پنج نفر در شهرستان زرند، یک نفر در شهرستان شهربابک، یک نفر در شهرستان راور، یک نفر در شهرستان بردسیر و شش نفر در بیمارستان های شهر کرمان است.

شفیعی گفت: مابقی موارد سه نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، دو نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، دو نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم، یک نفر از حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

وی تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان تاکنون را 282 نفر ذکر کرد و افزود: تعداد کادر درمان مبتلا شده از ابتدا تاکنون 23 مورد است که از این تعداد شش پزشک و مابقی سایرکادر درمانی هستند و تاکنون مورد فوتی در کادر درمان نداشته ایم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در خصوص تفکیک نمونه های مثبت بر اساس حوزه های تحت پوشش دانشگاه ها و دانشکده علوم پزشکی استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 بیمار در کرمان بر اثر کرونا جان باختند/تست 22مورد جدید مثبت شد

32 بیمار در کرمان بر اثر کرونا جان باختند/تست 22مورد جدید مثبت شد