مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 11:052020-04-01سياسي

قدردانی از کادر درمانی با ماندن در خانه


یکی از رهکارهای مناسب برای قدردانی از تلاش و ایثارگری های شبانه روزی کادر درمانی، خودداری از انجام سفرهای غیرضروی، اجرای صحیح طرح فاصله گذاری اجتماعی، خود مراقبتی و ماندن در خانه است و مردم می توانند با رعایت این اصول، گام مهمی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بردارند.

در شرایطی که بیماری کرونا تمام جهان را تحت تاثیر قرار داده است، مردم باید با خودمراقبتی و خودداری از حضور در مکان های شلوغ و پرچمعیت، کمک کادر درمانی باشند تا هرچه زودتر شاهد ریشه کنی این بیماری باشیم.

نتیجه حضور مردم در مکان های پرتردد از جمله حضور در طبیعت در روز سیزدهم فروردین، هدر دادن زحمات کادر درمانی است که برای سلامتی ما تلاش می کنند.

در این راستا معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه از اعمال محدویت های شدید در روز طبیعت خبر داد و گفت: مردم روز 13 فروردین باید در خانه بمانند.

علی رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورود به تمام تفرجگاه ها و بوستان های این شهرستان تا اطلاع بعدی ممنوع است و خودروهایی که به قصد سیزده به در بخواهند از شهر خارج شوند، توقیف، جریمه و به توقفگاه منتقل می شوند.

وی ادامه داد: تصمیم ها و مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا برای حفظ سلامت مردم است و بر همین اساس هرگونه سرپیچی از قانون به منزله رعایت نکردن حقوق شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی از کادر درمانی با ماندن در خانه

قدردانی از کادر درمانی با ماندن در خانه