مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 11:052020-04-01پزشكي

استاندار البرز: کرونا با همکاری مردم وتعامل مدیران پشت در خانه ها ماند


عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا ضمن قدردانی از تلاش های اعضای ستاد، افزود: خدا را شاکرم که مقابله با کرونا در البرز با اتحاد و انسجام مجموعه مسئولان روند بسیار خوبی را طی کرد.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع این بیماری طبق خواسته ای که از رییس دانشگاه علوم پزشکی داشتم، آمارها به صورت دقیق و بدون هیچ گونه کم و کاستی به رسانه ها و مردم اعلام شد.

شهبازی گفت: البرز علیرغم اینکه بستر لازم را به لحاظ تراکم جمعیت و بسیاری عوامل دیگر داشت، همچون سایر استان های همجوار در بحران و وضعیت قرمز قرار نگرفت.

وی با اشاره به اینکه در این مدت تمام مسوولان استان به واقع نشان دادند که عاشق خدمت به مردم و نظام هستند، افزود: شیب شیوع کرونا در البرز ملایم است.

استاندار البرز اضافه کرد: فرمانده یکی از بزرگترین ناوهای آمریکایی به دلیل ابتلای نیروهایش به کرونا نگران بود و ترس از جنگ داشت بنابراین چنین روندی نشان می دهد که آمریکا یک قدرت پوشالی است.

وی آمادگی همه جانبه کشور برای مقابله با کرونا قابل تقدیر است، گفت: در بحث اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز نیروهای انتظامی، بسیج، سپاه پاسداران، هلال احمر، شهرداری ها، دستگاه های اجرایی همراهی و هماهنگی بسیار خوبی داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار البرز: کرونا با همکاری مردم وتعامل مدیران پشت در خانه ها ماند

استاندار البرز: کرونا با همکاری مردم وتعامل مدیران پشت در خانه ها ماند