مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 10:502020-04-01سياسي

نماینده بوشهر در مجلس خبرگان: از خودگذشتگی کارکنان بخش سلامت فراموش نخواهد شد


نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم هیچ وقت شجاعت و از خود گذشتگی نیروهای بهداشت و درمان و مجموعه بخش سلامت را فراموش نخواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در تماس تلفنی با رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، اظهار داشت: فداکاری نیروهای بهداشت و درمان و مجموعه بخش سلامت استان بوشهر این روزها در جنگ با بیماری کرونا ویروس (کووید 19) یادآور ایثارگری هایی است که رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم جنگ انجام می دادند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم هیچ وقت شجاعت و از خود گذشتگی نیروهای بهداشت و درمان و مجموعه بخش سلامت را فراموش نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: پزشکان، پرستاران، بهورزان، بهیاران و همه فعالان و مسؤولان بخش بهداشت، درمان و سلامت فرشتگان نجاتی هستند که در دفاع از حیات مردم با به خطر انداختن سلامتی خود و جان بر کف با همه وجود و امکانات تلاش می کنند تا بحران شیوع ویروس کرونا را متوقف کنند.

حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: وظیفه ما مسؤولین و مردم در قبال مدافعان سلامت مردم این است که با رعایت توصیه های پزشکی و بهداشت فردی و جمعی آنان را در این راه کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده بوشهر در مجلس خبرگان: از خودگذشتگی کارکنان بخش سلامت فراموش نخواهد شد

نماینده بوشهر در مجلس خبرگان: از خودگذشتگی کارکنان بخش سلامت فراموش نخواهد شد