مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 10:352020-04-01اجتماعي

کاهش 90 درصدی حضور مردم در مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان محیط زیست


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور از کاهش 90 درصدی حضور مردم در مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان محیط زیست کشور خبر داد.

- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور از کاهش 90 درصدی حضور مردم در مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان محیط زیست کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ جمشید محبت خانی با اشاره به اجرای طرح خلوت سازی توسط محیط بان ها و همچنین ممنوعیت تردد در مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان محیط زیست کشور (پارک های ملی، پناهگاه ای حیات وحش، آثار طبیعی ملی و مناطق حفاظت شده در سراسر کشور) خصوصا در روز طبیعت اظهار کرد: امروز همزمان با روز طبیعت محیط بانان با آمادگی 100 درصدی در پارک ها حضور دارند و از تردد افراد ممانعت می کنند، به لطف خدا ترددها به شدت کاهش یافته است.

وی ادامه داد: با اجرای طرح خلوت سازی از نهم فروردین ترددها کاهش یافته و مردم نیز همکاری خوبی با خادمان خود در نیروی انتظامی و همچنین سایر نیروهای امدادی، پلیس راهور و .

دارند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور تصریح کرد: امروز همزمان با روز طبیعت و اعمال محدودیت های تردد آمار حضور مردم خصوصا در بوستان طبیعت و پارک پردیسان به صفر رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت پلیس، محبت خانی با بیان اینکه مهم ترین روش پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، رعایت بهداشت فردی و جمعی است، تاکید کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 90 درصدی حضور مردم در مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان محیط زیست

کاهش 90 درصدی حضور مردم در مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان محیط زیست