مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 10:102020-04-01سياسي

اعمال محدودیت در بقاع متبرکه استان سمنان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: اعمال محدودیت و بستن درهای بقاع متبرکه این استان با هدف حفظ سلامتی زائران و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا صورت گرفته است.

- حجت الاسلام اسماعیل تدینی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: علاوه بر اینکه در پنجشنبه آخر سال و لحظه تحویل سال نو برنامه ای برای پذیرش زائران نداشتیم، در روز طبیعت نیز درهای بقاع متبرکه استان سمنان باز نخواهد شد.

وی افزود: با توجه به انتقال سریع این ویروس و با توجه به تأکیدات جامعه پزشکی، بهترین راه مقابله با این ویروس قطع زنجیره انتقال بوده و این محدودیت ها و بستن درهای بقاع متبرکه استان تا هر زمان که ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا صلاح بدانند، ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان عنوان کرد: به منظور قطع زنجیره انتقال، بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم، در خانه ماندن است و باید تلاش کنیم تا جز در موارد ضروری از منزل خارج نشویم.

وی با اشاره به اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از ابتدا بر اساس تصمیمات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا اقدام کرده و با این ستاد نهایت همکاری را داشته است، تصریح کرد: بلافاصله پس از اعلام این ستاد مبنی بر جلوگیری از اجتماع افراد به کلیه بقاع متبرکه ابلاغ شد تا برنامه ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت در بقاع متبرکه استان سمنان

اعمال محدودیت در بقاع متبرکه استان سمنان